Teenuse osutamise tingimused

  • Vastuvõtuaja broneerimiseks võtab klient ühendust teenuse osutajaga kas veebilehe kaudu, e-kirja või telefoni teel.
  • Vastuvõtu formaat (füüsilises ruumis või veebikeskkonnas) lepitakse kokku koos vastuvõtuaja broneerimisega. Seda saab muuta vastastikusel kokkuleppel, aga mitte hiljem kui 24 tundi enne kohtumist. 
  • Spetsialisti poolt pakutud aeg kehtib 48 tundi. Kui selleks ajaks pole vastust tulnud/broneering kinnitatud, pakutakse aega järgmisele inimesele.
  • Kokkulepitud aeg on broneeritud kliendile ettemaksu tasumise hetkest. 
  • Esimesel kohtumisel lepitakse kokku edasiste vastuvõttude üldine ajakava ja muud tingimused.
  • Vastuvõtu tavapärane kestus on 60 minutit. Vajadusel lepitakse kokku teisiti.
  • Vastuvõtule saabub klient mitte varem kui 5-10 minutit enne kohtumist, et kaitsta eelnevate klientide privaatsust. Veebikeskkonnas toimuva kohtumise korral teeb klient täpselt kokkulepitud ajal videokõne teenuse osutajale. 
  • Hilinemise korral teavitab klient sellest teenuse osutajat esimesel võimalusel telefonitsi, smsi või e-kirja teel. Teenuse osutamise aeg hilinemise võrra ei pikene.
  • Klient kohustub tasuma teenuste eest vastavalt hinnakirjale ja õigeks ajaks. Sularahas tasumine toimub koheselt peale vastuvõttu. Ülekande/arvega tasumise korral tuleb visiidi eest tasuda tasuda arve esitamise tööpäeva jooksul. See on eelduseks järgmise kohtumise toimumisele. 
  • Eritingimustel (alates 17.00, nädalavahetus, riigipühad jne) teenuse osutamine ja selleks aja broneerimine toimub ainult ettemaksuarve tasumisel ja peale sellekohase maksekorralduse edastamist teenuse osutajale.
  • Kui teenuse eest tasub kliendi tööandja või kindlustusfirma, siis teavitab klient sellest teenuse osutajat enne vastuvõttu.
  • Vastuvõtule mitte ilmumisel ning sellest teavitamata jätmisel vähemalt 24h enne vastuvõttu, on klient kohustatud teenuse eest tasuma täies mahus.
  • Teenuse osutaja kaitseb kliendi poolt avaldatud informatsiooni ega avalda seda ilma kliendi nõusolekuta. Konfidentsiaalsusreegleid võib teenuse osutaja rikkuda ainult seadusega ettenähtud juhtudel (kui on tekkinud oht kellegi elule või tervisele).
  • Teenusele aega broneerides nõustub klient teenuse osutamise tingimustega.